1. Ostutingimused

1.1.  Tingimused reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad Conscientia OÜ (registrikood 12953644) ning Conscientia e-poes (www.conscientia.ee) ostu sooritavate klientide vahel.
1.2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad ja transport

2.1. Conscientia e-poes olevad hinnad on eurodes ning kehtivad ostu sooritamise hetkel. Conscientia OÜ’l on õigus hindasid muuta juhul kui see osutub vajalikuks.
2.2. Füüsiliste toodete hinnale lisandub kullerteenuse või pakiautomaadi kulu. Juhul kui soovitakse kasutada mõnda teist transpordiviisi palume saata vastava sisuga e-kiri aadressile info@conscientia.ee. Veebitoodete kättetoimetamine toimub Conscientia veebipoe allalaadimisfunktsiooni, e-keskkonna juudepääsu või e-kirja teel.
2.3. Toodete transpordiks kasutame Omniva (AS Eesti Post) pakiautomaadi- ja kullerteenuseid ning Itella Smartposti pakiautomaadi teenust.
2.4. Tellimuse täitmise tarneaeg sõltub tootest, täpsema informatsiooni saamiseks palume teha vastav päring e-mailie info@conscientia.ee Toodete tarneaeg on maksimaalselt 2 nädalat.
2.5. Tellimuse eest tasumine toimub Maksekeskuse vahendusel.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Vali sobivad tooted, lisa ostukorvi ning asu tellimust vormistama. Tellimuse saad vormistada nii kliendiks registreerides kui ka ilma registreerimata. Tellimuse eest saab tasuda läbi pangalingi. Kui soovid tasuda mõnel muul viisil palun võta meiega ühendust ning leiame sobiva lahenduse.
3.2. Tellimuse sooritamisega kinnitab klient, et on tutvunud Conscientia e-poe ostutingimustega.
3.3. Tooted kuuluvad Conscientia OÜ’le kuni arve täieliku laekumiseni Conscientia OÜ arveldusarvele.
3.4. Tellimuse kinnituse koopia saadetakse kliendi poolt ostu sooritamisel sisestatud e-mailile.
3.5. Conscientia OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed Maksekeskus AS-le.

4. Toote ümbervahetamine ja ostust taganemine

4.1. Kauba kättesaamisel kohustub Klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk kui tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
4.2. Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, peab ta sellest koheselt teavitama kirjalikult e-mailile: info@conscientia.ee
4.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.
4.4. Füüsilise toote otsmisel on kliendil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul, tingimusel, et toode on kasutamata ning originaalpakendis. Tagastamisega seotud otsesed kulud katab Klient. Veebitoodetele ei laiene tulenevalt toodete tagastamatust iseloomust õigust lepingust taganeda.

4.5. Tagastatud toote eest kantakse kliendile raha tagasi 14 päeva jooksul.

5. Probleemid toodetega

5.1. Conscientia e-poest ostetud toodetele laienevad kõik Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest tulenevad õigused. Juhul kui soovite füüsilise toote mittesobivuse tõttu vahetada või tagastada peab toode olema kasutamata ning originaalpakendis, toote mittesobivuse korral kannab toode tagastamise transpordi kulud klient. Veebitoodete kättesaamise või kasutamisega seonduvate probleemide puhul võtke meiega ühendust info@conscientia.ee